
Jon Nasta
Jon Nasta on pitkän linjan liikuntakeskustoiminnan asiantuntija, strategi ja ajatusjohtaja, joka on erikoistunut kuntokeskusten asiakaspysyvyyteen. Jonin mukaansatempaavissa ja käytännönläheisissä puheenvuoroissa yhdistyvät konkreettiset oivallukset, samaistuttavat tarinat ja vakuuttava data. Hän haastaa kuulijat uudistamaan näkemyksensä asiakassuhteista ja uskollisuudesta inspiroiden samalla inspiroiden heitä kehittämään kestäviä ja sitouttavia asiakaskokemuksia.
Puheenvuorossaan Retention - From Monologue to Dialogue to Intimacy Jon vie Liikunnasta liiketoimintaa -osallistujat matkalle asiakaspysyvyyden jatkuvasti kehittyvään maailmaan. Puheenvuorossa käsitellään mm. seuraavia teemoja:
- Luvut, joilla on merkitystä: Keskeiset faktat ja tilastot, jotka valaisevat asiakaspysyvyyden vaikutusta liiketoiminnan tulokseen.
- Toimiviksi todetut strategiat: Mitä liikuntakeskusten tulisi ja kannattaisi tehdä asiakasuskollisuuden edistämiseksi?
- Käytännön case-esimerkit: Tositarinat onnistumisista ja epäonnistumisista tarjoavat konkreettisia oppeja hyödynnettäväksi omassa liiketoiminnassa.
Puheenvuoro muuttaa asiakaspysyvyyden haasteesta mahdollisuudeksi ja antaa työkaluja merkityksellisten asiakassuhteiden rakentamiseen sekä pitkäaikaisen sitoutumisen varmistamiseen.
Keskiviikko 10.9.
Jon Nasta: Retention - From Monologue to Dialogue to Intimacy
Starlight, kansi 7